z2 arka kamera

45 comments

  • Burak

    Selamın aleyküm , xperia z2 olan cihazımda sıvı teması oldu ve arka kamerası bulanık çekmeye başladı.Yakın mesafeyi net çekiyo ancak uzağı bulanık gösteriyo.Teknik servisde 2 tane sıfır kamera takıldı ancak siyah ekran verdi sadece kendi kamerasını çalıştırıyo oda bulanık tabi.Bu konuda yapabileceğiniz bir şey varsa değerlendirmek isterim bana ulaşırsanız.

    Cevapla
    • Editor

      a.s..takılan kamera ya tam orj. değildir yada sıvı temasında dolayı kamera entegreleri zarar görmüştür…
      cihazın incelenmesi gerekir

      Cevapla
  • Muhammed Ali

    Selamun aleyküm.Sony Xperia Z2 arka kapağım kırıktı.kapağı geçen gün değiştirttim.kapak güzelce takıldı ama arka kamerada bi sorun oluştu.arka kamera yakını net uzağı bulanık çekmeye başladı.neden olmuş olabilir bilgisi olan var mı?
    (Kapak değiştirildikten sonra sıvı teması oldu.)

    Cevapla
    • Editor

      Arka kapağın merceği bozuktur yada kameranın merceği bozuktur..ya kamera değişecek yada arka kapak

      Cevapla
  • Omer

    Z2 kullanıyorum camera caminda leke olustu arka kapağı değiştirirsem duzelir mi

    Cevapla
  • ahmet

    kolay gelsin.
    hocam benim z2 marka telefonun kamerası eskisi gibi net çekmiyor.bazen bulanık çekıiyor kameranın bulundugu yere elimle vurdugumda bulanıklık kısmen azalıyor.

    eskiden kulağımı yaklaştırdığımda kamera bölümünden ses gelmiyordu şimdi ise fotograf çekimi sırasında kameranın hareketlerini duyabiliyorum.

    birde eskiden fotograf çekerken flashın ışıgı kamerayı etkilemiyordu, şimdi gece çekimlerinde kamera flaşın ışığınıda alıyor bu yuzden fotograflar kırmızı ve bulanık oluyor bunun sebebi ne olabılır acaba.

    ben kamerayı değiştirmek istiyorum. z2 kamerası takmak yerine z3 veya z3+ kamerası taksak olmazmı?sonuçta kamera boyutları aynı ve sadece içindeki kamera değerlerinde bi kaç değişiklik var. bunlardan birinin kamerası takılsa z2 ye uyum sağlarmı.

    cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

    Cevapla
    • Editor

      Öncelikle belirteyim ki Z2 cihaza kendi modeli haricinde kamera takılamaz.. Kendi orj. Sıfır kamera takılması gerekir. Flaş ışığı ise arka kapak tam yapışmayınca parlama yapar.
      Kamera değişim ücreti ise:150 tldir

      Cevapla
  • Abdullah

    Hocam iyi günler sony Z2 marka telefonumun arka kapak üst kısmı ayrıldı anlam veremiyorum ve üstüne bastırdım tekrar yerine getirmek için ama kamera artık çalışmıyor ne olmuş olabilir

    Cevapla
  • ökkeş arslan

    iyi günler z2 kullanıcısım telefon odaklama yapmıyo bı kıtapda kı yazıları okumuyo garantısı var ama arka kapagını daha önce normal telefoncuda degiştirdim garantıyı etkıler mı sorun nerde yardımcı olursanız sevinirim 🙂

    Cevapla
    • Editor

      kameranın değişmesi gerekir ama garanti kapsamında olurmu olmazmı servis karar verir..

      Cevapla
  • Merhaba benim z2 yakından net çekmiyor 5 mp kamera bile daha iyi arka kameradan..sadece değişen kronik arka cam kapak. Sizce problem nerdedir

    Cevapla
    • Editor

      Ya arka kapak kamera lensindendir yada kameradandır.. İncelenmesi gerekir

      Cevapla
  • Erdogan

    Arka kamera yakından net çekmiyor Arka kapağı çıkardım çekim yaptım ama yine değişen yok bir faturayı fişi çekiyorum yazılar okunmuuor uzağı fln güzel çekiyor sorun nerdedir

    Cevapla
  • Sony Xperia z2 cihazım bir anda uzağı bulanık çekmeye başladı yazıları falan yakından net çekiyor sizce sorun nedir?

    Cevapla
    • Editor

      Kamera odaklaması bozulmuştur ve kameranın değişmesi gerekir.. Maliyeti ise 140 tldir

      Cevapla
  • S.a abi benim z2 telefonum var bunun arka kapağı kırıldı yenisini taktırdım ve ekrandaki yazılar ve resimler bulanık görün meye ve kaymaya başladı ne yapmalıyım

    Cevapla
    • Editor

      Arka kapağın merceğinden kaynaklıdır yani takılan kapağın merceği yan sanayidir..

      Cevapla
  • Sony Xperia z 2 telefon um var hamamda 41 C suda kamera buhulandı kulaklık yerinin yanındaki küçük deliği sac kurutma makinası ile kuruttum 3-4 kere telefon ısındı 7-8 saat sonra kendi kendine buhulanması gitti denemekte fayda var

    Cevapla
  • Sony xperia z2 telefonuma kılıf takmamıştım telefonum kaldırıma düştü arka cam baya çatladı arka kameraya bir şeyler oldu ekran simsiyah çekiyor düzelir mi

    Cevapla
    • Editor

      İncelenmesi gerekir.. Sadece arka kapak değişim ücreti 60 tl + arka kamera 130 tldir

      Cevapla
  • selamun aleykum . sony z2 arka kamerayla fotoğraf çekecektim birden dondu sonra kamera durdu diyor .. sebeb ne acaba . ön kamera da öyle diyor ???

    Cevapla
    • Editor

      KAMERA arızası olmuştur ve değişmesi gerekebilir..ama önce incelenmesi gerekir

      Cevapla
  • Xa ultra ön kamera birden bire bulanık cekmeye başladı ayarlarda görünmüyor ve yakınlastırma uzaklaştırma da yapmıyor

    Cevapla
  • Z2 kullanıcısıyım arka kamera hiç görüntü vermiyor açtığımda ekran kararoyor sadece

    Cevapla
  • SONY xperia m5 telekom arka kamera yakını değilde uzağı bulanık çekiyo neden olur arka cam kırık değişim fiyatı ne kadar olur kulandıgınız mazeme SONY nin orjinal ürünümüdür

    Cevapla
    • Editor

      Sorun içteki kameradandır, dıştaki camla bir alakası yoktur.. Kamera değiştiği takdirde 140 tl ücreti vardır

      Cevapla
  • Kamera eskisi gibi net çekmiyor ixperia z2 sözde kamerası 20.7 megapixel

    Cevapla
  • Selamun aleyküm editör bey. Sony z2 telefonumun markası. Farklı marka telefonlar da ön kamera uzaktan cekim yapıyo benim z2 ön kamerası cok yakın cekim yapıyo vesikalık gibi ayarı var mı bunun ?

    Cevapla
  • Merhaba xperia z2 kullanıyorum ama son zamanlarda kamera eskisi gibi net çekmiyor kamera renkleri soluk gösteriyor ne yapabilirim

    Cevapla
  • rıdvan

    selam aleykum xperia z2 kullanıyorum. arka kamera açılmıyor yazılım kaynaklı mı acaba ? yoksa kamera mı değişecek ?

    Cevapla
  • Mert

    Sa benim z2 marka telefonumun kamerası arka tarafı ne yakını nede uzağı net çekiyo sorun ne acaba

    Cevapla
  • EMRE

    ŞU ANDA ORJİNAL KAMERA PARÇA FİYATI NEDİR? TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ ÇALIŞMALAR.

    Cevapla
  • Kemal

    Merhaba z2 nin arka kamera açılıyor işlem yapıyor fakat ekran simsiyah hiçbir görüntü algılamıyor neden olabilir acaba

    Cevapla
    • Editor

      Sorun ya kameradan yada entegresindendir.. Cihazın incelenmesi gerekir

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir